100 dagers angrerett

DEN LENGSTE ANGRERETTEN I BRANSEN!

Det stemmer! Vi tilbyr hele 100 dagers angrerett i stedet for 14 dager, som skrevet i forbrukerkjøpsloven! Hvis produktet ikke oppfyller dine forventninger eller du ombestemmer deg, kan du returnere produktet du har bestilt.

Vilkår:

  • Før retur, kontakt vår kundeservice på info@lumise.no. Kundeservice vil gi informasjon om hvordan returen skal foregå.
  • Merk! Produktet skal være mulig å videreselge (produktet er ikke brukt på noen måte og at det er returnert i uskadet originalemballasje).
  • Vi forbeholder oss retten til å ikke godta returen hvis produktet ikke er mulig å videreselge.

Slik returnerer du et produkt:

  • Fyll ut den vedlagte returseddelen med informasjon om hva du ønsker å returnere. Legg returseddelen sammen med det du skal returnere i originalemballasjen. Det er viktig at emballasjen brukes slik at produktet ikke blir skadet.
  • Bruk den vedlagte returetiketten og klistre den på pakken over originalfraktetiketten. Ingen gamle fraktdokumenter skal være synlige. 
  • Lever returpakken hos din nærmeste Bring Servicepoint.
  • Behold kvitteringen for returforsendelsen.
  • Hvis du ønsker å bytte produkt, må du legge inn en ny bestilling på nettsiden. Dersom produktet koster mer enn på kjøpstidspunktet, kan du kontakt oss - så hjelper vi deg.

Refundering:

  • Du kan når som helst logge inn i Klarnas app eller på www.klarna.com/no og sette fakturaen din på pause.
  • Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte og returnerer deler av bestillingen din, vil du motta en oppdatert faktura når returen er behandlet. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil fakturaen bli kansellert.
  • Hvis du allerede har betalt fakturaen din, må du kontakte Klarna, som vil håndtere refunderingen.
  • Dersom du har betalt med kort eller bankoverføring, vil pengene bli refundert til kontoen som ble belastet ved kjøpet.